2012. november 16., péntek

47.rész.- Igen !:)

Háát először is bocsássatok meg nekem,hogy nem volt új rész..és hogy kicsit ideges voltam a kommenthiány miatt..de mostmár mindegy. Előre is nagyon köszönöm,hogy ezt a részt is elolvasod :) Puszi.xx

*1 és fél évvel később*

Az évek nagyon hamar elteltek..már másfél éve vagyok Jason barátnője..nagyon szeretem,és azthiszem,hogy ez az érzés kölcsönös. Már az esküvőről is beszéltünk..jó is lenne..
Ma van az évfordulónk,úgyhogy ma elmegyünk vacsorázni. A srácokkal egyre jobban megvagyok,nagyon szeretem őket,olyanok nekem,mintha a testéreim lennének. Harryvel is jóba vagyok..bár bevallom..nagyon tetszik nekem..nem csúnya..de nekem itt van Jason és őt szeretem mindennél jobban. Mostanában nagyon szokott fájni a fejem és ilyen foszlányok derengenek a fejemben..álmomban mindg  olyanokat látok,hogy Harryvel csókolózok a tengeparton és miénk a világ..mind ilyen képek derengenek a fejembe..furcsa.
- Louis az istenért húzd már le azt a szerencsétlen zenét mert lemegyek !-kiabáltam,ugyanis a maximumon hallgatta az ő "muzsikáját "..amit utálok.
- A zene azért van,hogy hallgassuk !-jelentette ki.
- De ne úgy hallgassad,hogy szakad ki a dobhártyám.
- Jó.-halkkította le minimumra.
- Nem azt mondtam,hogy teljesen halkítsd le !-kiabáltam,de nem jött válasz .-Louis ! Louis az istókba már ne szórakozzzál velem !-nem válaszolt,így lementem,mikor megláttam a földön mozdulatlanul.
- Jesszus.-sikítottam fel,majd odaszaladtam hozzá.-Louis kelj fel !-elkezdtem ütni az arcát,de meg sem moccant.-Ne szórakozz velem ! Louis..hhallasz ? Óóóó basszus..-mondtam,és már hívni akartam hívni a metőket mikor megszólalt.
- Búúúúú.-kiáltott,mire kiesett a telefon a kezemből.
- Rohadnál meg Louis ! Majdnem szívrohamot kaptam ! Jajj ilyet soha de soha többé ne csinálj !.-fogtam a szívemet.
- Háááááááááháá.-ugrott fel,majd megint maximumon zúgatta azt a nagy sapka szart !
- Háát ezt nemhiszem el.-emeltem meg a kezem,majd felmentem a szobámba.
Megszólalt a telefonom,Jason volt az és felvettem.
- Boldog évfordulót !
- Nekediis.
- 7-re nálad vagyok.
- Oké,már várom.
- Énis..na szia.
- Szia.-raktam le...Ekkor hirtelen valami fájdalmasat éreztem a fejembe,és egy kép ahogy Harryvel csókolózom,majd azt mondom neki :"Szeretlek !"
Bevettem egy gyógyszert és elmúlt a fejfájásom,majd még gépeztem egy kicsit..kiválogattam a ruhámat..megmostam a hajam..megszárítottam,begöndörítettem,majd belebújtam ruhámba és kisminkeltem magam.
*Ruhám*
*Hajam,masni nélkül*
7-re elkészültem,eljött értem Jasonmajd elindultunk.
- Nagyon csinos vagy !
- Köszönöm,te sem panaszkodhatsz !
Elmentünk a Temze partjára és egy megter1tett asztal várt minket,tele szív alakú gyertyákkal és rózsaszírmokkal.
- Ez..ez valami gyönyörű.
- Örülök,ha tetszik. 
Mindenféle finom kaja volt,de én csak Jasonre figyeltem,aki nagyon feszült volt.
- Mi a baj ?-kérdeztem.
- Semmi..csak..-vakarta meg a fejét.
- Csak ?
- Csak van valami..amit meg szeretnék kérdezni.
- És pedig ?
Ekkor elővett egy dobozt a zsebéből,majd letérdelt elém.
- Úgy érzem,hogy eljutottunk a szerelmünk legfelső fokához,ésén nagyon szeretlek és nem bírok ki nélküled egy árva percet sem. Hope..hpzzám jössz feleségül ?.-nyitotta ki a kis dobozt, amiben egy gyűrű fénylett.
- Úristen.-csordult le egy könnycsepp az arcomon.-persze,hogy hozzád megyek.-ugrottam a nyakába,majd ot sírtam el magam. Jason felhúzta a gyűrűt az ujjamra,majd csókolózni kezdtünk..és annyira boldog vagyok,hogy ő lesz a férjem. Ekkor megint egy erős fejfájást éreztem a fejemben,majd a szívem el kezdett szúrni..megint egy képet láttam magam előtt..Harryvel egy bevásárló központban csókolózok..szivemre tettem a kezem,majd el kezdtem mély levegőt venni..mért vannak ilyen rossz érzéseim ?! mik ezek az illúziók ? Kezdek megbolondulni ?!  A szivem egyre gyorsabban vert és éreztem,hogy itt valami nagyon furcsa dolog történik.
- Minden rendben szivem ?
- Igen..nem akarok ünneprontó lenni..de hazavinnél..? Nem lrzem jól magam.
- Persze..-mondta,majd elindultunk hazafele.
A kocsiban megölelt,majd hosszasan megcsókolt és én a gyűrűvel játszadoztam..el sem hiszem,hogy egy nap ő lesz az én férjem !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése