2012. november 9., péntek

46.rész-Együtt.

Mikor beléptem a házba egy eléggé különös esemény várt...
Mindenki a földön fetrengve röhögött.
- Mi a..?-kérdeztem.
- Zayn.-röhögött Louis,a könnyeit törölgetve.
- És Ashley.-folytatta Niall a földön hemperegve.
- Du.-akadt meg Liam hangja..nem tudta tovább mondani mert megint röhögnie kellett.
- Gnak.
- Mi ?.-kezdtem el röhögni.-dugnak ?.-fogtam a hasam nevetve.
- Igen.-mondták a többiek.
- Honnan tudjátok ?
- Úgy nyögnek,hogy az valami hihetetlen.
- Hááteztnemhiszemeeel.-röhögtem.
- Gyeree.-megmutatom,mondta Louis,majd odavitt a szobájukhoz,ahonnan nyögések hallatszottak.-Aztán kicsi Zayn fog születni..- Hülyevagy Louis.-röhögtem,majd bementem a szobámba,ledobtam a cuccaimat,majd körbenéztem a szobámban.
És közben felnyitottam laptopomat.
Benéztem a gardróbomba,ahol a kedvenc ruháim és persze cipőim voltak. Imádom a cipőket..itthon nagyon nagyon sok van belőlük..annyira szeretem őket. Itt vannak a kedvenceim*-*:







Háát...én a cipőim nélkül nem tudok megélni :D.
Twiterren ez volt kiírva Jasonnek: "Egy tökéletes nap..A tökéletes lánnyal. Szeretlek xx"
Muszáj volt írnom neki..annyira aranyos :)
 " Köszönöm ez a napot ! Énis szeretlek "
Kapcsoltam zenét..így nagyon szeretem..mikor egyedül vagyok..és zenét hallgatok.
Elmentem lezuhanyozni,majd mikor végeztem,magamra csavartam egy törölközőt és leültem az ágyamra,közben megláttam,hogy egy csomó minden van írva Jason tweetjéhez.
Harry írt valamit : " Gratulálok,legyetek boldogok !"
Most akkor mivan ?
" Ööö..köszi szépen :)"-írtam.
Aztán egyszercsak kopogtattak.
- Gyere !-szorítottam magamhoz a törölközőt.
- Szia.-lépett be Harry..jajj már megint ez a csávó.
- Csá.-intettem a kezemmel.
- Gratulálok nektek.-mondta.
- Jó kössz.-vigyorogtam hülyén.
- Mit szeretsz benne ?
- Mindent.-hangsúlyoztam ki.-ő tökéletes nekem.
- Persze eddig énis tökéletes voltam..persze,már nem érdekellek.
- Najó..nekem nem fogod ezzel elrontani a napomat.-álltam fel,mikor a törölköző leesett rólam,Harry meg csak bámult és vigyorgott.-Jesszus bazdmeg menyj már ki..menyj és ne bámulj.-mondtam totál pirosan,de eddig már magamhoz húztam a törölközőt.
- Már megszoktam.-legyintett vigyorogva.-nem kell szégyelld magad.
- Mivan ? Te láttál engem..? Te..engem? Mivan ?.-dadogam.
- Sőt mi több,mást is csináltunk mi.-kacsintott.
- What The Fuck ?.-esett le az állam.-Mi a jó szentséges szaar ?
- Semi-semmi.-legyintett,majd kiment.
Hát ez kész..végem van..ez a gyerek ez agyilag nem normális..méghogy ő meg én ?! Pffh..persze..pont vele..
Miután felöltöztem,lementem a nappaliba.ahol a fiúk néztek valami horrorfilmet.
- Búúú.-mondtam elég rémisztően,mire mind az hatan felszöktek.
- Kapod be ? Ne ijesztegess.-mondta Ash.
- Ash..gyere beszélnem kell veled.
Kimentünk,majd komolyra fogtam a szót.
- Két kérdésem lenne.-mondtam.
- Kérdezzed.
- Az első az lenne..hogy te meg Zayn...-akartam mondani,de beleszólt.
- Jajj már teis kezded ? Igenigen megtörtént,na...
- Cööhh..-szisszentem fel.-jó a másik kérdeésem meg az,hogy miaz,hogy én meg Harry lefeküdtünk ?
- Hogymi ?-tágultak ki a szemei,majd nevetni kezdett.-nemtudom...de menjünk filmet nézni.
* Reggel *
12 körül keltem,lementem,majd kerestem valami ehetőt..de mivel semmi nem volt,amit ettem volna,így csak narancslevet ittam,majd felhívtam Jasont.
- Szia pici manóóm.-mondta.
- Sziaa. Mit szólnák ahhoz,ha ma átjönnél és bemutatnálak anyáéknak ?
- Oké,hányra jöjjek ?
- Kb. kettő..megfelel ?
- Igen.
Miután  letettem,bementem anyához,aki főzőtt.
- Anya..ma áthívtam ebédre Jasont.
- Ki az a Jason ?
- A barátom.
- Khm.-köhögött feel.-a mid ?
- A barátom,és nagyon szeretem őt.
- Azjó,akkor úgy főzök,hogy vendégünk lesz.
- Jó..ja és kettőre jön.
Ezután már csak a fiúkkal kellett beszéljek.
- Srácok,ma vendégem lesz ebédre,szóval menjetek el itthonról.
- Nemáár.-zúgolódott Niall.
- Niall ma kivételesen máshol eszel,de ez most nagyon fontos,szóval menjetek el..kettőre ne legyetek itthon.
- Jó.-sóhajtottak.
Megláttam,hogy 1 óra van,úgyhogy felmentem elkészülni.
*ruhám*
Lementem,szépen megterítettem az asztalt, és kettőre megjött Jason..a fiúk köszöntek neki,majd elmentek.
Vettem egy mély levegőt,majd megfogtam Jason kezét és bementünk anyáékhoz.
- Anya,apa ő itt Jason a barátom.-mondtam.
- Szia.-köszöntek kedvesen apáék.
- Jónapot.
Anya bement a konyhába és kirakta az ételt,addig apával beszétünk.
- Na és,hogyhogy ideköltöztetek Londonba ?-kérdezte apa.
- Mexikóban laktunk és,mivel befejeztem a sulit,anyáék úgy döntöttek,hogy ideköltözünk.
- Az nagyon jó.
Úgy láttam,hogy apa és Jason összebarátkoztak.aminek csak örülni tudtam. Anya is kedvelte,szóval minden a lehető legnagyobb rendben ment.
- Kész a kaja.-mondta anya.
Nekifogtunk enni,majd mikor befejeztük,én és Jason felmentünk a szobámba.
- Nagyon szeretem a szobádat..annyira otthonos.-mondta mosolyogva.
- Köszi..énis szeretem.
Jason megölelt,majd csókolózni kezdtünk és  közben ledöltünk az ágyamra. Jajj annyira szeretem ezt a srcácot *-* A pólóm alá nyúlt.de én leállítottam.
- Ne..ne..nee..ezt most ne.-mondtam.
- Jó.-sóhajtott.-bocsi.-majd felült.
- Héé..de azt nem mondtam,hogy az előzőt nem élveztem.-mondtam kislányos hangoon.
- Tényleg ?
- Uhumm.-mondtam,majd folytattuk onnan,ahol abbahagytuk.
Aztán Jason eldőlt az ágyamon..én meg játszani kezdtem a hasán egy macival..amivel mindig aludni szoktam.
- Szedd már le rólam.-nevetett fel.-olyan vagy mit egy gyerek.
- Igen ? És egy gyerek tud ilyent jól csókolni ?.-kérdeztem,majd megcsókoltam.
- Hmm...foggalmam sincs.
- Heh. Amúgy mit szólnál ahhoz,hogyha holnap teis eljönnél a szüleimhez ?-vetette fel a kérdést.

2 megjegyzés: