2012. november 7., szerda

45.rész.- Koncert. Vacsora :)

-Hope..-hajtotta le a fejét Ash.-az az igazság,hogy.
Miii ? Mégis mi lehet az igazság ?! Egyszer aztmondják balesetem volt..jó..oké én azt már rég felfogtam..de mit kéne még tudjak ?
- Mi ? Mondjad ? Mért viselkedtek így,miért beszéltek rólam a hátam mögött..mi a fene folyik itt ?-kiabáltam..de Ash és Harry csak álltak ott mint a hülyék,úgyhogy,fogtam magam,és a lépcső felé vettem az irányt..de előtte még kiabáltam egyet.-kapjátok be !
Felmentem a szobámba..nagyon ideges voltam..egyszerűen nem értettem semmit..mit kell úgy titkolózni ? Hagyjanak már engem békén..Nagyon jól éreztem magam..hogy Jason talán a pasim lesz..erre ezek elrontják a napomat a titkolózásaikkal.
Az ágyamon feküdtem és a laptopomat bújtam,mikor bejöt KOPOGÁS NÉLKÜL (!!) Harry.
- Mivan ?-kérdeztem flegmán.
- Előszöris..ne légy ilyen durva velem. Másodszor pedig bocsánatot szeretnék kérni..megértem,hogy még idő kell neked.
- De mihez bazdmeg...? annyira belehalsz,ha elmondod,hogy mmihez kell nekem az a kurva idő ?-kezdtem el kiabálni torkom szakadtából.
- Ne beszélj velem így.-kezdett el ő is kiabálni.
- Jó..akkor fáradj ki.-mondtam.
- Nem..nem megyek amíg meg nem bocsájtasz.
- Jó megbocssájtok csak menj ki..
- Megpuszilatlak ?
- Nem !-mondtam,mire idejött és megpuszilta a fejem.
- Aztmondtam nem.
- Ne légy ilyen velem..én csak..-akadt el a hangja.-én csak jóba akarok lenni veled.-sóhajtott.
- Jó..akkor jóba vagyunk.-vágtam egy művigyort.
- Biztos ?
- Igen.
- Tuti biztos ?
- Igen.
- De 1OO% ?
- Igen,de ha mégegyszer megkérded,esküszöm kiheréllek.
- Jó..megyek.-vigyorgott.-szia. d
- Csá.-mondtam hülyén.
Lezuhanyoztam,majd még twittereztem kicsit,aztán elaludtam.
*Álom*
Egyedül vagyok itthon..érdekes,pedig tegnap még anyáék is itthon voltak. A fiúk,és Ashley sincs sehol. Nagyon különös. Miután felkeltem,lementem a konyhába,ahol találtam egy levelet: " Ne nézz hátra !"
Úristen,miez ? -gondoltam magamban..nemtudtam mit tegyek,akarva akaratlunul,de hátranéztem.
Egy nő állt a hátam mögött egy véres késsel a kezében. Hosszú fekete haja volt,fekete ruhában.
- Most megvagy !-nevetett fel ördögien.
- Ki maga ?-kérdeztem megrémülve.
- Nem mindegy ? Pofa be kislány ! Menj ki a teraszra !-utasított..nem tudtam,mit csináljak,így kimentem.
Kinnt megláttam őket,a szeretteimet. Anya éés apa meg volt gyilkolva. Harry fel volt akasztva..és a többi fiú,meg csak egyszerűen a földön feküdt egy vértócsában. Ellie pedig anya kezében van...ő nem volt megölve..nagyon meg volt szeppenve. Gyorsan felkaptam az ölembe és megordultam.
-- Kérem..őt hagyja békén.
- Tedd le.-mondta durván,én így tettem,majd megfogtam a testvérem kezét.-Gyere ide.-nyújtotta a nő a kezét Ellie felé...keze véres volt.
Ellie menni akart,de én nem hagytam.
- Engedd ide,vagy megbánod.-emelte a kést a kezébe.
Elengedtem a húgomat,aki odarohant a nőhöz és megfogta a kezét.
- Miért teszi ezt velem ?-kérdeztem sírva.
Erre nem válaszolt csak felnevetett és belémdöfte a kést.

- Neeee.-kiabáltam megrémülve,kinyitottam a szemem és miután megbizonyosodtam arról,hogy ez csak egy rossz álom volt,felültem az ágyamon...tiszta víz voltam...és a szivem is nagyon vert. Annyira megijedtem. Lassan leraktam az egyik lábamat a földre,amit a másik követett,feláltam és nagyon lassan kimentem  a konyhába,közbe figyeltem..
Lent a konyhába töltöttem magamnak egy pohár vizet és belekortyoltam,mikor mozgást hallottam..hátranéztem,de senki nem volt ott,tehát tovább ittam.
- Szia kislány.-mondta a hátam mögül Louis.
- Jesszus. Louis halálra ijesztettél.-fújtam ki a levegőt.
- Bocsánat .
- Nembaj..csak rosszat álmodtam.
- Na de menj aludni..késő van.
- Na..megszólalt az aggódó bátyus.-böktem oldalba.
- Igen.-húzott magához,majd jóóó szorosan megölelt.
- Szeretlek húgi,ugye tudod ?
- Igen.-nyomtam egy puszit az arcára.-Jóéjt.
- Szia.
Mikor felmentem,már normálisan tudtam aludni és nem volt semmi rémálmom.
*Reggel*
Reggel különösen jól ébredtem úgy kb. 1 körül..najóó ez nem nevezhető reggelnek..:D
Felöltöztem,majd lementem a konyhába.
- Szia te álomszuszék.-mondta Niall égy nutellás kenyérrel a kezében.
- Jajj..sziaa.-öleltem meg.
Gyorsan csináltam magamnak reggelit,majd leültem megenni.
Miközben ettem,megszólalt a telefonom..ahogy gondoltam,Jason volt az :)
- Szia királylány !
- Sziaaa.
- Mit csinálsz ?
- Éppen eszeeek.
- Jóétvágyat !
- Köszi.
- Naa akkor ma hogy lesz ?
- Hát 8-ra jössz értem..nem ?
- Oké..de utánna elakarlak vinni vacsizni.-mondta.
- Jó. Alig várom már a koncertet.-mondtam.
- Én alig várom hogy lássalak.
- Jajjdeari vagy.-mondtam mosolyogva.
- Na akkor 8-kor nálad.
- Okéé siza.-mondtam,majd leraktuk a telefont.
Eltelt az idő..már fél 8 volt,úgyhogy nekifogtam készülődni.
*Ruhám*

Nyolckor eljött értem Jason,majd elindultunk a koncertre.
- Úristen de gyönyörű vagy.-moondta.
- Köszönöm.-pirultam el.
*Koncerten*
Nagyon sokan voltak a koncerten..vettünk ott helybe jegyet és szerencsére jó helyre kaptuk.

Nagyon élveztem az egészet,Lana olyan jól énekel..pffú de szeretnék egyszer énis 1gy énekelni.
A born to die a kedvenc számom tőle,és mikor ezt énekelte énis énekeltem vele végig.
Ez volt az utolsó száma..és nagyon jól szórakoztam.
*Úton az étterem felé*
- Hallod csajszi neked brutál jó hangod van..már amennyit hallottam.
- Jajj dehogyiis.-legyintettem.
Megérkeztünk az étterembe..ami már kívülről nagyon giccsesnek tűnt. Amint bementünk leesett az állam..Úristennnkitudja milyeb drága lehet..!
Leültünk egy asztalhoz és rendeltünk.
- De nekem megfelelt volna a kockás terítő is..nem kellett volna ilyen puccos helyre jönnünk.-nevettem fel.
- Tökéletes lánynak tökéletes hel.-mondta,mire elpirultam és lehajtottam a fejem. Ő meg ujjával felemelte államat és megcsókolt *-*.
- Figyelj meddig kell még várnom rád..és meddig kell még randiznunk ?.nézett rám bocsiszemekkel.
- Mostanig.-vigyorogtam.
- Ez..azt..jelenti...hogy..te..meg..én..modtantól..együtt..vagyunk ?-dadogott és pislogott nagyokat.
- Igen.-ugrottam a nyakába.
Miután megettük a kaját,Jason hazavitt. Búcsúképpen megcsókoltam,majd betipegtem a házba,ahol egy különös látvány fogadott.

Nooos meghoztam ezt a részt is..remélem tetszett xx

2 megjegyzés: